دیزل ژنراتور

Wiki Article

 سیستم خنک کاری این دیزل ژنراتور ها توسط آب انجام می شود که به اصطلاح به آن آب خنک می گوییم.

در این صفحه تمام نیازمندهای‌های شما برای شناخت انواع دستگاه‌های دیزل ژنراتور، نحوه عملکرد، انتخاب و خرید با مناسب ترین قیمت را بررسی کرده‌ایم.

پارامترهای مختلفی وجود دارند که میزان مصرف سوخت دیزل ژنراتور را تحت تاثیر قرار می‌دهند. در حالت کلی میزان مصرف دیزل ژنراتور، معمولا بستگی به پارامترهایی مانند اندازه دیزل ژنراتور و میزان بار وارده بر آن دارد و بر این اساس مصرف تقریبی آن را می توان بدست آورد.

بسیار خوشحالم که با یک سایت کامل طرف شدم. من جدیدا با این سایت آشنا شدم و رشته من برق قدرت است و به همچین سایتی نیاز داشتم.

فروش دیزل ژنراتور در شرکت "آبیاران" با ضمانت نامه عملکرد بی نقص، برای دستگاه خریداری شده همراه خواهد بود.

همانطور که از نامش پیداست دیزل ژنراتور یا همان ژنراتور دیزلی از سوخت دیزل یا گازوئیل برای تامین برق استفاده می‌کند.

ماینرها و گلخانه ها از جمله مکان‌هایی هستند که از عملکرد باکیفیت این محصول برای تامین برق دائم کار خود دیزل ژنراتور بهره می‌‌برند.

در نتیجه چرخش روتور، یک میدان مغناطیسی ایجاد می‌شود که به نوبه خود، جریان الکتریکی را در مجموعه‌ای از کویل‌های ثابت به نام استاتور القا می‌کند. سپس، استاتور این جریان الکتریکی را به توان قابل استفاده تبدیل می‌نماید.

لطفا با خیال راحت به محصولات ما اعتماد کنید. دیزل ژنراتور خود را در همین صفحه انتخاب کنید. برای دیدن اطلاعات بیشتر محصول روی آن کلیک کنید. اگر دیزل ژنراتور مورد نظر شما در این صفحه پیدا نشد، نگران نباشید، ممکن است به صورت موقت از لیست فروش ما خارج شده باشد.

نمونه های از کوپله فابریک دیزل ژنراتور کامینز انگلستان

مقاوم بودن شاسی در بکارگیری و جابجایی دستگاه بسیار مهم است و اساسا ضخامت فلز شاسی و تناسب آن با وزن دیزل ژنراتور از مهمترین نکاتی است که در خرید یک ژنراتور دیزلی باید مدنظر خریداران باشد.

پاسخ نظر درود، در مورد خرید موتور برق دیزل کمینز یا پرکینز اطلاعات می خواستم و مشاوره سال نو مبارک

می توانید با مراجعه به صفحه از اطلاعات دقیق محصول مورد نظر خود بهرمند شوید.

پاسخ نظر سلام، لیست قیمت روزتون رو جهت انتخاب ارسال کنید. ممنون.

Report this wiki page